+32 (0)87 33 62 14   |     Contacteer ons   |   Downloads

Prive-ruimte     |                  |    

  • Slide Domaine Golden Lakes Village 2

    Hebt u vragen?
    Wij hebben het antwoord

Praktische info

Uw verblijf nadert snel en u hebt nog allerlei vragen?

De meeste antwoorden op uw vragen vindt u op deze pagina…

We kijken er naar uit om u de dag van uw aankomst in het Golden Lakes Village te verwelkomen vanaf 16 uur. Bij laattijdige aankomst, na 20 uur, gelieve dan de receptie telefonisch te verwittigen op het nr. +32 71 31 71 19 of +32 498 03 82 55.

U ontvangt de sleutels van uw woning aan de receptie van ons domein, in het Golden Lakes Village, Route de La Plate Taille nr. 51 te 6440 Boussu-lez-Walcourt.

Uw GPS vindt ons adres niet?
Probeer via de GPS-coördinaten.

Breedtegraad: 50.1897331

Lengtegraad: 4.3747180999999955

 

Welke documenten moet ik voorleggen bij aankomst?

Om de check-in vlot te laten verlopen, dient u uw identiteitskaart, uw voucher alsook een creditcard (Visa of MasterCard) mee te brengen. We zullen een afdruk van uw bankkaart als huurwaarborg nemen. Uw rekening zal niet gedebiteerd worden (tenzij we op het einde van uw verblijf huurschade vaststellen). Als u niet over een creditcard beschikt, zullen wij u een contante waarborg van 200€ vragen.

Vanaf welk uur kan ik de woning betrekken?

Aankomst is mogelijk op maandag en vrijdag tussen 16 en 20u. U kunt ook voor een andere dag van aankomst kiezen. In dat geval is de receptie open tot 18u.

Als u vóór 16u aankomt, kunt u niet eisen om uw woning onmiddellijk te mogen betrekken. Indien ze klaar is, zal dat uiteraard wel kunnen.

Bij laattijdige aankomst zullen wij u vragen om de receptie van het domein te contacteren zodat het personeel verwittigd kan worden. U zal dan de nodige instructies ontvangen om de sleutel af te halen.

Op welk uur moet ik de woning verlaten?

Op de dag van uw vertrek moet u de woning ’s morgens tussen 8 en 10u verlaten. We zullen u vragen om enkele dagen voor uw vertrek naar de receptie te gaan om een afspraak te maken. Een personeelslid zal dan een bezoek aan uw woning brengen en nagaan of ze goed gepoetst is (als u dat zelf wenst te doen).

Als de schoonmaak niet aan onze vereisten voldoet, kunnen wij u een supplement aanrekenen of zullen wij u vragen om bepaalde zaken beter te poetsen.

Zijn dieren toegelaten op onze domeinen?

Dieren zijn welkom op onze vakantiedomeinen. Per woning mag u maximum twee dieren meebrengen. We zullen u een supplement van 4€ per dier en per dag aanrekenen dat u bij uw aankomst ter plaatste kunt regelen. U moet ons deze informatie meedelen bij uw boeking.

Wat is begrepen in de boekingsprijs?

Het tarief dat op uw boekingsformulier staat omvat de huurprijs van de woning plus bijkomende kosten, zoals water- en elektriciteitsverbruik. U kunt gratis beschikken over 1 kinderstoel en 1 babybedje (op aanvraag bij de boeking). Het 2e bed en de 2e stoel zijn betalend.

Welke supplementen moet ik ter plaatse betalen?

Bij uw aankomst zullen wij u vragen om de verblijftaks te regelen die 0,35€/pers./nacht bedraagt. We zullen u ook een huurwaarborg van 200€ aanrekenen. Andere optionele supplementen (lakenset, eindschoonmaak, …) kunnen aangerekend worden als u dat wenst. U vindt de prijs van de eventuele supplementen in onze tarievenlijst.

U kunt uw toegangsticket tot het Aquacenter aan de receptie van ons domein kopen tegen zeer voordelige prijzen (4 toegangen = 16€, 8 toegangen = 32€)!

Moet ik betalen voor de eindschoonmaak?

Als u buiten de openingsuren van de receptie wil vertrekken, dan is de eindschoonmaak door ons verplicht. Opgelet, zelfs als u het supplement voor de schoonmaak betaalt, moet u toch nog een aantal zaken zelf doen (zie onze onthaalbrochure: vuilnisbakken, vaatwasser en open haard moeten leeggemaakt zijn bijvoorbeeld).

Vertrekt u tijdens de openingsuren van de receptie, dan mag u de woning zelf schoonmaken. Er is voldoende materiaal voorhanden. De onderhoudsproducten moet u echter zelf meebrengen.

Op de dag van uw vertrek zullen wij een inspectie verrichten. Daarvoor moet u een afspraak maken met het personeel van de receptie. Nadat uw woning gecontroleerd werd, moet u ze verlaten en ons de sleutels overhandigen. We behouden ons het recht voor om u te vragen om bepaalde zaken opnieuw te poetsen als we dat nodig achten en u een supplement aan te rekenen als de schoonmaakploeg zelf nog moet tussenkomen.

Over hoeveel parkeerplaatsen beschik ik per woning?

Het aantal plaatsen is onbeperkt.

De woningen beschikken niet over een eigen parkeerplaats. Maar u vindt voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

Ben ik zeker dat ik de beste prijs krijg als ik rechtstreeks boek?

Als beheersvennootschap van het domein leggen wij onze eigen huurtarieven vast en onze partners baseren zich daarop. Buiten de speciale acties die zij organiseren, krijgt u van ons altijd de beste prijs. Bovendien rekenen wij geen dossierkosten aan, behalve bij annulering (zie algemene voorwaarden).

Welk voordeel heb ik erbij om op Location Ardennes te boeken?

Als u rechtstreeks op onze site boekt, dan bent u zeker dat u goed geïnformeerd bent. Onze groep is de beheerder van het vakantiedorp. Wij kunnen dan ook al uw vragen beantwoorden en u de beste service garanderen. Wij zijn de enigen die aan al uw wensen kunnen voldoen.

Zijn er speciale voordelen of extra kortingen?

Location Ardennes biedt u constant kortingen van 10% tot 20% aan. Ze zijn onbeperkt geldig gedurende het ganse jaar. We bieden ook een extra korting die u mag cumuleren met de vaste korting: de “vroegboeking” die kan oplopen tot 35% (zie onze promoties)!

De constante kortingen en de vroegboekingen zijn niet cumuleerbaar met de speciale acties.

Hoe blijf ik op de hoogte van alle acties?

Schrijf u in op onze newsletter om op de hoogte te blijven van al onze aanbiedingen en acties!

Ik boek rechtstreeks via de website en heb een speciale wens. Hoe laat ik dat weten?

Klik op “Boeken”, kies uw verblijfdata, selecteer daarna het gewenste woningtype. U kunt dan tussen meerdere opties kiezen en uw wensen erbij vermelden.

Op welk rekeningnummer moet ik de betaling storten?

Het rekeningnummer van Imperia-Bel bvba is: IBAN BE66 3630 7347 7843 - BIC BBRUBEBB.

Denkt u dat er een technisch probleem voorgevallen is tijdens uw online betaling?

Als u twijfelt, aarzel dan niet ons te contacteren op het nr. +32 87 33 62 14 of per e-mail via het contactformulier. We zullen u dan bevestigen of we de betaling goed ontvangen hebben of als er zich effectief een technisch probleem tijdens de transactie voorgedaan heeft.

Hoe kan ik mijn boeking wijzigen?

Voor elke wijziging van uw boeking contacteert u ons best per mail of telefoon. Er worden geen bijkomende kosten aangerekend.

Wanneer is mijn boeking voltooid?

Uw boeking ligt vast zodra we uw voorschot ontvangen hebben. Na ontvangst van dat voorschot krijgt u automatisch een bevestiging per mail of via de post.

Welk voorschot moet ik bij de boeking betalen?

We vragen onze klanten om een voorschot van 25% te storten. U kunt ook onmiddellijk het volledige huurbedrag storten als u dat wenst.

Hoe wordt de borg geregeld?

Bij uw aankomst zal u ter plaatse een waarborg van 200€ moeten betalen. We zullen u vragen om ons uw creditcard (Visa of MasterCard) te overhandigen. We nemen er dan een afdruk van, maar zullen uw kaart niet debiteren. Dit is een garantie voor onze diensten. Als u geen creditcard bezit, kunt u de waarborg cash betalen.

Welke zijn de annuleringsvoorwaarden?

In geval van annulering tot 1 maand voor de aanvang van uw verblijf, behouden wij enkel de som van 15€ als dossierkosten. Na die termijn krijgt u niets terugbetaald tenzij u een attest wegens ernstige ziekte, lichamelijk ongeval of overlijden van een familielid wiens naam op het boekingsformulier staat, kunt voorleggen. In dat geval zullen wij u het gestorte bedrag terugbetalen, mits afhouding van een bedrag van 15€ als dossierkosten.

Worden vakantiecheques aanvaard?

Wij aanvaarden geen vakantiecheques

Kan ik ook opteren voor half of vol pension?

We bieden deze formule niet aan. U vindt wel voldoende eetgelegenheden in de buurt.

Zijn de woningen aangepast aan personen met beperkte mobiliteit?

Spijtig genoeg zijn onze verblijven niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. De villa’s 4 kamers – 8 personen zijn wel uitgerust met een kamer en doucheruimte op de benedenverdieping.

Wenst u commentaar over uw verblijf te geven?

Aarzel niet om onze vragenlijst in te vullen die u enkele dagen na uw vertrek zult ontvangen!

Wenst u te solliciteren voor een job tijdens de zomer in één van onze vakantiedomeinen als receptionist of animator?

Elke zomer zoeken wij seizoenspersoneel. U denkt dat u over de nodige kwaliteiten beschikt om een goede receptionist of animator te worden? Aarzel niet en stuur ons uw kandidatuur per e-mail!

Wanneer moet ik het saldo van mijn boeking betalen?

Het saldo moet uiterlijk twee weken voor aankomst overgeschreven worden. Bij een last minute boeking mag u het saldo ter plaatse betalen.

Vragen ?

Bel nu naar
+32 (0) 87 33 62 14

of stuur ons uw vraag via
ons contactformulier

Newsletter

Schrijf u in op onze newsletter en
ontvang onze speciale aanbiedingen